2017. jan 17.

Mit szerettem/nem szerettem Vietnámban?

írta: anatik
Mit szerettem/nem szerettem Vietnámban?

Továbbra is csak ámulok és bámulok hogy Ázsia mennyire sok színű és változatos. Vietnám is teljesen eltér azoktól a helyektől ahol eddig jártam.

vietnam.jpg

Amit szerettem Vietnámban:

  • Az ételeket! Hogy nagyon változatosan lehet étkezni, sok a zöldség, sok féle húst esznek és könnyen megtalálható a nyugati konyha is.
  • Hogy van kenyérhez hasonló dolog - bagett és sajt
  • Hogy a kávéd mellé kapsz egy kis jegesteát
  • Még Indonéziánál is olcsóbb!
  • Nincs érméjük
  • Változatos tájak - hegyek és tengerpartok
  • Hogy mindent a turisták segge alá tolnak, mindent megszerveznek (mondjuk ezt legalább annyira írnám a 'nem szeretem' kategóriába)
  • A nagyvárosokban jól kiépített, követhető a tömegközlekedés (csak busz van)

 

És amit nem szerettem Vietnámban:

  • A legtöbb helyen át akarnak vágni
  • Magasabb ár a turistáknak, nagyon fárasztó folyamatosan alkudozni. Ráadásul elég nyomulósak az árusok.
  • Egyszerűen képtelen voltam megszokni a folyamatos turházást, krahácsolást. Ha köhögnek nem teszik a kezüket a szájuk elé
  • Ennyi utcán pisilő férfit én még nem láttam...
  • Vannak kedves vietnámiak, de nehéz velük szót érteni, de lehet hogy csak nagy volt a kontraszt Indonézia után.
  • Furakodnak, nyomulnak, nem létezik elsőbbség (a forgalomban). Egy zebrán való átkelés zöld jelzés mellett és kész művészet
  • Nagyon kell koncentrálni hogy megértsem az angoljukat
  • A sok finom falat miatt felszedtem vagy 3 kilót
Szólj hozzá