2017. jan 16.

Ho Si Minh 4. nap

írta: anatik
Ho Si Minh 4. nap

A mai napot kicsit lazábbra vettem, ellátogattam az állatkertbe, kicsit kiszabadultam a város zsongásából. Az állatkert nem nagy szám (kicsit olyan mint a budapesti úgy 25 évvel ezelőtt).

img_3929.JPG

img_3921.JPG

img_3928.JPG

Az ott egy madár teljesen szabadon...én nem mertem közelebb menni, elég masszív csőre volt :)

img_3922.JPG

img_3923.JPG

img_3926.JPG

img_3927.JPG

Biztos jól fizet ez a meló, ha ilyet bevállalnak :) (amúgy a hiénák és a farkasok se voltak elzárva amikor a helyüket takarították)

img_3924.JPG

Kajaidő a kecskéknél:

img_3925.JPG

Az állatkerttől nem messze található Jade Emperor pagodája, vagy más néven a teknősök pagodája. A teknősök az ázsiai kultúrában a hosszú életet és a jó szerencsét szimbolizálják.

Jade Emperor (emperor = uralkodó) dönti el hogy ki megy a mennybe és ki kerül a pokolra. Az oltártól balra van a 10 pokol terme, ahol a falon fafaragások mutatják be a 10 poklot, a hol a rossz emberek szenvednek.

img_3930.JPG

img_3931.JPG

img_3932.JPG

img_3933.JPG

img_3934.JPG

Itt pár perc múlva éjfél, de az utcán hatalmas temetés utáni karaoke parti megy, olyan mintha közvetlenül mellettem énekelnének... bár a nyekergés találóbb jelző...

Szólj hozzá