2017. jan 31.

Koh Rong

írta: anatik
Koh Rong

Az elmúlt négy napot Kambodzsa egyik szigetén, Koh Rongon töltöttük. 43 kilóméternyi paradicsomi parttal, fehér homokkal, kékes-zöld vízzel, pálmafákkal rendelkezik. És kipipáltam egy nagy vágyamat: éjjel világító planktonok között úsztam! (ezek a kis lények fényt bocsájtanak ki, amikor valami hozzájuk ér) - sajnos képet nem tudtam készíteni. Ahogy úszol a fekete vízben úgy világítanak körülötted a planktonok, mintha valami ezüst színű csillámport szórnál magad köré.

img_4828.JPG

img_4894.JPG

img_4896.JPG

img_4897.JPG

img_4788.JPG

img_4793.JPG

img_4794.JPG

img_4795.JPG

img_4797.JPG

Buddhista szerzeteseknek is van kimenőjük, ők is jöttek fotózni a naplementét :)

img_4895.JPG

A part tele van kutyákkal, akik odaszegődnek a turistákhoz egy kis kajáért. A sziget külön gyűjtést indított az itt található kutyák, macskák ivartalanítására, hogy kordában tartsák a szaporulatot. Amúgy a kutyák teljesen ártalmatlanok, nem harapnak.

img_4796.JPG

Emellett a tábla mellett nem tudtam elmenni. Felhívnám a figyelmeteket a hely nevére és az utolsó előtti sorra... nem én csináltam! :)

img_4799.JPG

Az étel árak elég tűrhetőek ahhoz képest hogy szigeten vagyunk, egy ebéd meg van 4-5 dollár körül.

img_4789.JPG

img_4790.JPG

img_4791.JPG

img_4792.JPG

 Ez pedig egy kalandpark egyik megállója egy fa tetején: elmentem naplementét nézni és fel tudtam lógni, mert nem volt ott senki.

img_4800.JPG

Szólj hozzá