2017. feb 10.

Mit szerettem/nem szerettem Kambodzsában?

írta: anatik
Mit szerettem/nem szerettem Kambodzsában?

kambodzsa.jpg

Kambodzsába egyszerűen szerelmes lettem! Első naptól kezdve sokkal otthonosabban éreztem itt magam, mint bárhol eddig Ázsiában (pedig eddig se volt erre panasz :))

Mi az amit megszerettem Kambodzsában?

  • Az emberek nagyon-nagyon kedvesek! Ráadásul még viccesek is, lehet velük hülyéskedni
  • Mindenki beszél angolul
  • Siem Reap-ben minden megtalálható: szuper marketek, éttermek, luxus szállodák
  • Gyönyörű ruhákat lehet kapni, megfizethető áron
  • Angkor lélegzetelállító!
  • Koh Rong gyönyörű tengerpartja
  • Tuk-tukkal járni a várost
  • Nem olyan macerás az alkudozás, mint Vietnámban

Mi az amit nem kedveltem Kambodzsában?

  • A fizetőeszköz itt dollár, nagyon könnyen kiadjuk az 1-2 dollárokat, így észrevétlenül fogy a pénzünk
  • Sok a kéregető gyerek
  • Nagy a por
  • Hozzák a standard ázsiai tempót: lassan hozzák amit kértél (vagy éppen azt amit nem kértél) De úgyse sietünk sehova... :)
És ennyi, imádtam minden egyes pillanatát!
Editnek ez úton is köszönjük a szíves vendéglátást! :)
img_5351.JPG

 

Szólj hozzá