2016. dec 31.

Utazás Vietnámba

írta: anatik
Utazás Vietnámba

Gili Air-on sok szinte minden második bódéban kínálnak transzfert Balira, Lombokra, de még Comodora is. Nekem a lomboki repülőtérre kellett eljutnom, de a gépem csak este indul a transzferek pedig reggel indulnak. Nem akartam egy fél nappal többet tölteni a reptéren, így egy délutáni hajóra vettem jegyet (amit a helyiek használnak) és a hajóállomásról kerítettem transzfert magamnak a reptérre. Így volt időm még reggel lubickolni egyet a tengerben, enni a kedvenc indonéz ételemből a nasi gorengből (sült rizs zöldségekkel és tojással) és inni egy friss dinnyelevet: 

img_2547.JPG

A helyi járat:

img_2548.JPG

Az éjszakai repülősben az a jó, hogy ilyen szépségeket lehet látni (Szingapúr felülről)

img_2549.JPG

A Kuala lumpuri reptérre érkezve abban bíztam, hogy be tudom csekkolni a csomagomat, de erre sajnos csak a gép indulása előtt 3 órával van lehetőség, azaz hajnal háromkor... Így volt még 4 órám amit valahogy el kellett ütnöm. Sajnos ez idő alatt elhagytam/ellopták a pénztárcám, amiben nem volt semmi fontos, csak a bankkártyám. Gyorsan futottam egy kört, hátha leadták valahol (információs pult, rendőrség), de sajnos nem. Az információs pultnál a lány felajánlotta a saját telefonját, hogy le tudjam tiltani a kártyám (bár a bankom aplikációjában erre lett volna lehetőség, de az sms-t a magyar számomra küldte, aminek a sim kártyája is benne volt a tárcában). A tárcában amúgy benne volt az e-mail címem jól látható helyen pont arra az esetre ha elhagynám és a megtaláló vissza akarná juttatni nekem... hát sajnos emailt sem kaptam...Kis idegességen kívül szerencsére nem okozott nagy gondot, mert van elegendő készpénzem és a január végén érkező barátaim tudnak kihozni ha esetleg elfogyna.

A 6 órakor induló géppel 9-kor már Hanoiban voltam.

Szólj hozzá