2016. nov 29.

Langkawi, Pantai Cenang 1. nap

írta: anatik
Langkawi, Pantai Cenang 1. nap

Reggel 8:30-kor indult a komp George Town-ból és az út kb. 4 óra volt. Még szerencse hogy előző nap megvettem a jegyet, mert a későn érkezők már nem fértek fel. A kompból kiszállva egyből megrohamoznak a taxisok, de én több helyen is azt olvastam hogy megy helyi busz pár km-re a kompállomástól. Gondoltam elsétálok odáig. Közben megnéztem a helyi botanikus kertet és az Eagle square-t:

 img_0680.JPG

img_0679.JPG

Hiába kérdeztem meg bárkit nem tudtak buszról, folyamatosan a taxira mutogattak. Egy másfél óra után feladtam és kifizettem a 28 ringgitet az útért (de azért olcsóbb volt így mintha a komptól autóztam volna :D )

A szállásom nagyon közel van a partszakasz hátsó, kevésbé nyüzsis részéhez. A délutánt itt töltöttem és megnéztem a napnyugtát.

Ezen nincs filter! :)

img_0688.JPG

Ezek meg kilapult kagylók, gondolom a víz erejétől:

img_0686.JPG

Ma megtett kilométerek száma: 11,2 km

Szólj hozzá

sunset beach Langkawi Pantai Cenang Eagle square