2017. jan 15.

Ho Si Minh 2. nap

írta: anatik

Ajus nagyon jó útitársnak bizonyul: ugyanazokat néznénk meg, ugyanolyan ütemben haladunk, lehet vele beszélgetni, de hagyunk teret is a másiknak. Így a második napot is együtt töltöttük (miután Richardtól elbúcsúztam, mert tovább állt egy másik városba). Ho Si Minh belvárosa nagyon forgalmas,…

2017. jan 15.

Ho Si Minh 1. nap

írta: anatik

Hajnalban érkeztem Ho Si Minh-be, az út kb. 7 óra volt. Bár hálókocsis vonatot választottam, nem az igazi a vonaton aludni, főleg mert minden megállónál hangszóróból üvöltetik hogy éppen hol járunk. A szállásomnál szerencsére el tudtam foglalni a helyem, így mielőtt a várost a nyakamba venném tudtam…

2017. jan 12.

Nha Trang

írta: anatik

Késő este érkeztem a városba így csak egy gyors vacsorára futotta az energiámból. A város hasonló mint az előző (Quy Nhon), azzal a különbséggel, hogy itt még nem jártak a "langolierek" :) (1995-ös filmben mindenki eltűnik a repülőről és a városból...) Nha Trang tele van élettel, turistákkal,…

2017. jan 11.

Quy Nhon

írta: anatik

Ez egy nagyon kis csendes, nyugis tengerparti városka. Szerintem a partja sokkal szebb, mint Hoi An-é Nem igazán beszélnek itt se angolul. Betértem egy kávéra, de a pincérnő nem beszélt angolul és az étlapon is csak vietnámiul volt minden... így ráböktem valamire, ezt kaptam :) (a sült…

2017. jan 09.

Hội An 4. nap

írta: anatik

11-kor indult csak a buszom, így még gyorsan elbicikliztem a világ 86. legszebb tengerpartjának tartott An Bang Beach-hez. Bár nem láttam még 100 tengerpartot, de szerintem semmi extra: nagyok és erősek a hullámok, búvárkodni nem igazán lehet. Ez a kutya nagyon mókás volt: álldogálok a…

2017. jan 09.

Hội An 3. nap

írta: anatik

Ma meglátogattam a Mỹ Sơn-t ami Hoi An-től 40 km-re található. Az étlévő több mint 70 hindu templomokat a 4-14 sz. között építették. Sajnos az amerikaiak szőnyegbombázták a területet, így a rengeteg ebből megsemmisült. A téglák olyan "technológiával" készültek, amik 100-szor ellenállóbbak a mai…