2016. dec 21.

Egy hónapja úton :)

írta: anatik
Egy hónapja úton :)

Majdnem elsiklottam a mai becses nap felett: ma egy hónapja indultam útnak! Rengeteg kaland és élmény van mögöttem és ki tudja mennyi még előttem! :)

img_1996.PNG

Amúgy a napom utazással telt: 7:30-as vonattal elhagytam Yogyakartát. A vonaton pont mellettem ült 2 német lakótársam, egymás mellé kaptunk helyjegyet, pedig nem is egyszerre vettük meg :) szóval együtt utaztunk röpke 8 órát. Szegények jobban megszenvedték az utat, mert az ülések ázsiai méretre vannak szabva nem az ő 190-es magasságukra. 

Még egy vacsorára maradt energiánk egy utcai kifőzdében. Kicsit sokaltuk az árat (25.000 rp - 500 Ft), de aztán kiderült miért ennyi: egy adag 3 személynek lett volna elegendő...csak ezt elfelejtették közölni :) a megmaradt cap cay goreng (sült zöldségek tojással meg valami lével) becsomagolva végezte. 

img_1997.JPG

Szólj hozzá