2016. dec 10.

Egy kis geotermikus aktivitás

írta: anatik

El se lehet képzelni mennyire erő lehet odabent...

2016. dec 10.

Cipanas 2. nap

írta: anatik

Mivel tegnap nem sikerült guide-ot kerítenem (illetve az egyik hotelben találtam, de 500.000-et kért volna 2 uticélért…), így nekivágtam egymagam az útnak. Kicsit későn, mert reggel kicsit módosítottam az útvonalamon: a helyiek szerint nincs semmi Jemberben, így úgy döntöttem, hogy Malang után…

2016. dec 09.

Cipanas 1. nap

írta: anatik

Megkértem a szokásos Uber motorosomat hogy vigyen ki a buszpályaudvarhoz. Már indult volna a busz amikor sikerült elcsípni, de még ezt az ajándékot kaptam Satria-tól, egy Bandungban készült sálat: A busznak legalább másfél óra kellet mire kiért a városból. Közben rengeteg árus felszállt a buszra,…

2016. dec 08.

Bandung 3. nap

írta: anatik

Mivel a vulkán túrák kilőve a magas ár miatt, így úgy döntöttem elsétálok a buszállomásra és megnézem hogy és mikor indul holnap a buszom Garutba. Az út 7 km, és igyekeztem elkerülni a forgalmasabb utakat - még szerencse hogy a Google maps segít a tájékozódásban :) Igazi gyöngyszemekre…

2016. dec 07.

Bandung 2. nap

írta: anatik

A tegnapi Uber Ojek sofőröm megkértem, hogy vigyen körbe a környéken. Észak felé vettük az irányt és Lembangon keresztül felmotoroztunk az egyik legnépszerűbb helyi vulkánhoz, a Tangkuban Perahu-hoz, ami tavaly tört ki utoljára. Sajnos a bejáratnál elég magas belépődíjat kértek: 200.000 rúpia egy…

2016. dec 07.

Bandung 1. nap

írta: anatik

8:30-as vonattal indultam Bandungba. Ide szoktak menekülni a nyüzsgő Jakarta elől a helyiek. Az út 3,5 óra volt, a jegy ára pedig 80.000 Rp, azaz 1.700 Ft. Az út gyönyörű, rizsföldeket és hegyeket lehet látni a vonatból. Miután lepakoltam a szálláson felfedeztem a várost. Sok látnivaló…

2016. dec 05.

Jakarta 2. nap

írta: anatik

Korán keltem és behoztam a tegnap kiesett fél napomat. Igazából Jakartában nincs nagyon mit látni, de van hangulata: zizegős, pörgős város. (Kicsike kis város, népessége akkora mint egész Magyarországé...) Az emberek rettentően kedvesek, csak egy pár példa, pedig még csak 1 napja vagyok…