2016. nov 28.

Penang,Georgetown

írta: anatik
Penang,Georgetown

Kora reggel elhagytam Tanah Rata-t és elbuszoztam Penangba (4-4,5 óra), ahol kompra szálltam és átmentem George Townba (Penang székhelye). Óvárosa az UNESCO kulturális örökségének része és keveredik benne a kínai, a maláj, az indiai és a nyugati kultúra: van külön kínai és indiai negyed, az angol kultúra meg az épületekben jelenik meg nagyon intenzíven.

A szállásom az indiai negyed szélén van, így úgy döntöttem ott fogok ebédelni. És milyen jól tettem! Isteni volt (Alu Ghobi Masala fokhagymás naan-nal). Otthon elköltünk több ezer forintot egy-egy indiai fogásra, itt az egész ebédem került 700 Ft-ba (és ez még drágának is számít).

img_0527.JPG

Ez pedig a mai kuckóm. Este 8-ig a várost jártam, most ide húzódtam kicsit vissza: kezd izomlázam lenni a sok mászkálástól :) Amúgy nagyon kedves a szállásadóm, megengedte hogy használjam a mosógépét, így most minden ruhám szuper tiszta és illatos... amit nagyon tudok most értékelni :)

img_0535.JPG

Szólj hozzá

backpacker Penang szuper naan George Town